Asistent vodje operative

Opis delovnega mesta

V našo ekipo vabimo novega sodelavca, ki bo nudil podporo vodji operative in aktivno sodeloval pri razvoju notranjih procesov podjetja.

Opis dela:

  • pomoč pri organizaciji in spremljanju operativnih aktivnosti podjetja,

  • sodelovanje s službo nabave in priprava naročilnic,

  • zbiranje, vnos in kontrola podatkov za potrebe kontrolinga,

  • osnovna računovodska in administrativna opravila (izdani/prejeti računi, evidence, usklajevanja),

  • koordinacija informacij med terensko in pisarniško ekipo,

  • priprava poročil in podpornih dokumentov za vodjo operative,

  • upravljanje in razvoj operacijskega sistema podjetja (notranje procedure, evidenčni sistemi, digitalna orodja),

  • druge podporne naloge v okviru projektov in interne organizacije podjetja,

  • vse ostale naloge po nalogu delodajalca, ki se vsebinsko navezujejo na delovno mesto.

 

Kako se prijaviti:

Svoj življenjepis in kratko motivacijsko pismo pošljite na e-naslov [email protected], s pripisom “Prijava – Asistent vodje operative”.

Od vas pričakujemo:

  • zaključeno vsaj srednjo šolo (zaželeno ekonomske, poslovne ali tehnične smeri),

  • dobro poznavanje MS Office (zlasti Excel),

  • organiziranost, odgovornost in natančnost,

  • sposobnost učinkovite komunikacije in dela v timu,

  • proaktivnost in željo po stalnem učenju,

  • osnovno razumevanje računovodskih in poslovnih procesov.

Ponujamo vam:

  • delo v sodobnem, urejenem delovnem okolju,

  • priložnost za osebni in strokovni razvoj znotraj dinamičnega podjetja,

  • aktivno sodelovanje pri razvoju operativnega sistema podjetja,

  • konkurenčno plačilo in možnost napredovanja,

  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo.

Prijavite se preko Epošte

Imate vprašanje ali pa vas zanimajo podrobnosti o objavljenem oglasu? Pišite nam in z veseljem vam bomo podali več informacij.

[email protected]

Pokličite nas

Vam je ljubši pogovor preko telefona? Pokličite nas.

+386 (0)38 915 100